Vi er
Falk Trafikkskole

Falk Trafikkskole lanseres som en egen trafikkskole og merkevare fra 01.03.22. Siden den gang har vi opplevd en eventyrlig vekst og mener dette kommer av et langsiktig fokus på tilgjengelighet, kvalitet og kundeservice.

Vi er nå fire engasjerte og dyktige trafikklærere som står klar til å hjelpe deg på din vei mot førerkortet.

Falk-teamet

Berner Johnsen

Nybakt småbarnsfar som møter alle med et smil. Positiv og dyktig. Holder legendarisk gode grunnkurs!

Klasse B, B Automat, AM147 (Mopedbil) og Trafikalt Grunnkurs

Thomas Bronnes

Hyggelig kar som trives aller best på motorsykkel og synes sesongen er alt for kort. Er også rå på sykkel uten motor!

Klasse B, B Automat, A1, A2, A, Trafikalt grunnkurs

Ann Eva Sollie

Vår mest erfarne trafikklærer med et spesielt stort engasjement for trafikksikkerhet. Alle trives i kjøretimene med snille Ann Eva🫶

Klasse B

Magne Falk

Leder for Falk Trafikkskole som er takknemlig for å få jobbe med våre 3 fantastiske trafikklærere og alle elevene.

Klasse B Automat, BE

Historien bak Falk Trafikkskole

Mars 2022
Lansering!
Falk Trafikkskole lanseres

Magne Falk etablerer Falk Trafikkskole med undervisning i Klasse B og B Automat.

Mai 2022
Ny klasse!
Vi starter undervisning i kl. B96 og BE.

Vi kjøper inn tilhenger og starter undervisning i kl. B96 og BE.

Bil med henger oppstilt på en parkeringsplass

Book kjøretimer for tilhenger-opplæring her!

Januar 2023
Thomas Bronnes ansettes

Grunnet stor pågang siden oppstarten ser vi behovet for å pangstarte 2023 med å ansette lærer nummer 2. Thomas Bronnes!

Book kjøretimer med Thomas her!

April 2023
Ann Eva Sollie ansettes

Det går ikke mange måneder før vi utvider teamet yttligere! Ann Eva Sollie blir en del av Falk Trafikkskole med sine mange års erfaring og sitt stort engasjement for trafikksikkerhet.

Book kjøretimer med Ann Eva her!

Mai 2023
Ny klasse!
Vi starter opp med MC undervisning

Med Thomas på laget starter vi opp MC-undervisning i klasse A1, A2 og A.

Book MC-kjøretimer med Thomas her!

Juni 2023
Berner Johnsen ansettes

Berner Johnsen, kjent for sitt store smil og mange fornøyde elever ansettes, og blir den foreløpig siste biten av puslespillet Falk Trafikkskole.

Book kjøretimer med Berner her!

Ny klasse!
Vi starter opplæring i mopedbil

Med Berner på laget, som er en erfaren mopedbil-kjøreskolelærer, kjøper vi inn mopedbil og starter opplæring i klasse AM147. Med dette kan vi tilby ungdommer å få muligheten til å kjøre bil, helt alene, allerede som 16-åringer!

Book kjøretimer for mopedbil-opplæring med Berner her!

Du blir vår neste elev?

Vi står klare til å hjelpe deg med lappen!

Bestill opplæring
Kjørelærerene hos Falk Trafikkskole
Ann Eva SollieBerner JohansenThomas Bronnes

Er du klar for å begynne kjøreopplæringen?

Start bestillingen ved å klikke på lenken under, så er du godt i gang allerede!