Første steg av trafikkopplæringen

Ta Trafikalt Grunnkurs hos Falk Trafikkskole

Trafikalt grunnkurs er det første steget i opplæringen. Kursene til Falk foregår etter skoletid. Slik unngår du fravær.

Vegen til førerkortet

Du er her!

Trafikalt grunnkurs

Trafikalt grunnkurs er den første delen av fører-opplæringen. Her lærer du om ansvaret ditt som bilfører og de grunnleggende reglene i trafikken.

Trafikant i mørket (mørkekjøring)

Trafikant i mørket er en del av det trafikale grunnkurset hvor du blir lært opp i hvordan mørket påvirker kjøreforholdene. Du kjører ikke selv i denne delen.

Øvelseskjøring

Nå kan du kjøre med foreldre eller andre som har lov til å være ledsager! Ofte kan det allerede nå være lurt å ta med en foresatt på en kjøretime med trafikklærer for å unngå at ting blir innlært feil.

Teoriprøven

Ta denne tidlig! Du må være minst 17,5 år gammel. Bestilles på vegvesen.no

Opplæring med trafikkskole

Vi gleder oss til å hjelpe deg med lappen. Vi gjør det grundig, rimelig og kjekt!

Førerprøven

Når du består denne, som 96% av elevene våre gjorde på første forsøk i 2023, kan du endelig kjøre alene. Husk at lappen er vanskelig å få, men lett å miste!
PS:
Du finner prisene nedenfor denne seksjonen

Påmelding til kurs (Velg Trafikalt grunnkurs)

Om det oppstår problemer med påmeldingen:
Kontakt oss på epost: falk.trafikkskole@outlook.com eller på telefon: 911 57 855!

Påmeldingsfrist 25.05.2023
Neste kurs: 16. april - 24 april 2024
Trafikalt Grunnkurs u/trafikant i mørket
4 kvelder
kr 990,-
Arrangeres til høsten
Trafikant i mørket (mørkekjøring)
1 kveld
kr 1990,-
Berner JohnsenThomas Bronnes

Klar for å ta trafikalt grunnkurs?

Bruk påmeldingen over, så er du godt i gang allerede!