NYHET HOS FALK!

Kjør bil helt alene allerede fra du er 16!

Falk Trafikkskole tilbyr nå opplæring i mopedbil-klassen fra du er 15 år og fullført trafikalt grunnkurs! Med godkjent opplæring, kan du kjøre bil, alene allerede fra du er 16 år!

Vi er eksperter på mopedbil!

Tilbudet er nyoppstartet, men med en erfaren mopedbil-lærer er vi overbevist om å kunne gi den beste mopedbilopplæringen mulig!
Dyktig og effektiv kjørelærer
Pakkepris: All mopedbilopplæring til kun 11 111,-!
Vi plukker deg opp i Molde, helt uten kostnad eller bruk av tiden av kjøretimen

Vegen til mopedbillappen

Les deg opp på hele læreplanen her!

Trafikalt grunnkurs

Trafikalt grunnkurs er den første delen av føreropplæringen, uansett hvilken klasse du vil gå videre på. Her lærer du om ansvaret ditt som bilfører og de grunnleggende reglene i trafikken. PS: Trafikalt grunnkurs inngår ikke i våre pakkedealer.

Trafikant i mørket (mørkekjøring)

Trafikant i mørket er en del av det trafikale grunnkurset hvor du blir lært opp i hvordan mørket påvirker kjøreforholdene. Du kjører ikke selv i denne delen.

14 kjøretimer, inkludert to sikkerhetskurs

Vi gleder oss til å hjelpe deg! Vi gjør det kjekt og rimelig! Det kan være nødvendig med tilstrekkelig øving dersom delmålene ikke blir nådd, men som regel er ikke dette nødvendig.

Teoriprøven

Du må være minst 16 år gammel. Her svarer du på spørsmål hvor du skal vise kunnskap om trafikken og reglene i den. Bestilles på vegvesen.no!

Lappen er din!

Når vi har godkjent opplæringen, kan du hente ut lappen på vegvesen.no!

Påmeldingsfrist 25.05.2023
Trafikalt grunnkurs inngår ikke i pakken
Hele mopedbillappen
14 kjøretimer
kr 11 111,-
Berner Johnsen

Klar for å ta mopedbil-lappen?

Trykk på knappen under, så er du godt i gang allerede!